Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Dr. Öğr. Üyesi M. Maher Jesry Öğr. Gör. Salih Kılıç Öğr. Gör. Dr. Seçkin Can Damla Nur Kinsiz Dr. Öğr. Üyesi Betül Özcan Dost Öğr. Gör. Dr. Esin Özdemir Öğr. Gör. Derya Gitmiş Öğr. Gör. Dalga Özal Öğr. Gör. Dr. İlker Cender Öğr. Gör. Mustafa Bozdoğan Öğr. Gör. İbrahim Tekin Dıraman Öğr. Gör. İlknur Namlı Öğr. Gör. Dr. Doğan Baydal Öğr. Gör. Flor Khodabakhshı Öğr. Gör. Esen Şahin Dr. Öğr. Üyesi Esen Genç Öğr. Gör. Feyhan Patan Öğr. Gör. Dr. Ahmet Demirci Öğr. Gör. Dr. Aydan Ermiş Öğr. Gör. Bahar İnal Öğr. Gör. Nilgün Turanlı Öğr. Gör. Nesli Adıgüzel Öğr. Gör. Dr. Abdulatıf Hajjısmael Ahmed Dr. Öğr. Üyesi Burcu Altıparmak Öğr. Gör. Tuba Odabaş Öğr. Gör. İlknur Özgönenel Öğr. Gör. Deniz Uzun Öğr. Gör. Mustafa Coşkun *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

English File Intermediate Student's Book,, Çevrimiçi çalışma platfomları

Dersin İçeriği

Sınıf içerisinde görsel ve işitsel materyaller ve etkinlikler kullanılarak dört dil becerisinin geliştirilmesine yönelik çalışmalar.

Dersin Amacı

Akademik ve gündelik hayatta hedef dilde yazılı ve sözlü iletişim kurabilme becerisini öğrencilere kazandırma.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 İngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler İngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler
2 Will; be going to; shall; present progressive Yiyecek&yemek; aile üyeleri; kişilik sıfatları
3 Okuduğunu anlama; cümle tamamlama Dinlediğini anlama; hikaye dinleme&tahmin yürütme
4 İnsanların belirli bir konudaki görüşleri hakkında konuşma Curipod üzerinde bir kişinin tarif edilmesi ve yapay zeka geri bildirimi alınması; sosyal hayatta karşılaşılan pratik durumar
5 Zamanların mukayeseli çalışılması: Present perfect simple tense & past simple tense; Present perfect simple tense & Present Perfect Progressive tense; Para bağlamında kelime &ifadelerin çalışılması; derecelendirilmeyen sıfatlar
6 Paragrafın konusunu bulma; okuduğunu anlama; söylenenlerle paragrafları eşleştirme Dinlediğini anlama
7 Tecrübeler hakkında konuşma; Gemini yardımıyla gayri resmi bir e-posta yazma; 12. ünitelerin gözden geçirilmesi
8 Sıfatların üstünlük&en üstünlük &denkleyici biçimleri; belirli/belirsiz tanımlıklar Ulaşım; birlikte kullanılan kelimeler; edatlar; metin tarama; konu cümlelerinin doğru yerlerde kullanımı
9 Ara sınav
10 Detaylar için dinleme; İnsanların trafikte yaptıkları hakkında görüşlerin tartışılması; belirli bir konu hakkında farklı görüşlerin konuşulması; sosyal hayatta karşılaşılan durumlar;
11 Kiplik fiiller: Must, have to, should; Can, could, be able to; sıfat fiiller; İşteş zamirler Bir öyküyü yeniden anlatma; fikir beyan etme
12 Kiplik Fiiller: tavsiye, izin, zorunluluk Telefon dili
13 Okuduğunu anlama; modern ikilemler; fikirlerle metni eşleştirme Konuşma metninden not çıkarma; iyi&kötü davranışlar; beceri ve kabiliyetler hakkında dinleme; müzik; dinleyip yorum yapma
14 Belirli bir konuyu tartışma; kendi beceri ve kabiliyetleri hakkında konuşma; Zamanlar: Past simple tense, past progressive tense, past perfect simple tense; Used to;
15 Spor; ilişkiler; konularla paragrafları eşleştirme; metinde verilen sebeplerin açıklanması; Dinlediğini anlama; belirli bir bilgi edinmek için dinleme; not tutma; spor hakkında mülakat yapma; spora ilişkin tecrübelerden ve mevcut alışkanlıklardan konuşma; görüş sunma; hikaye anlatma; sosyal hayatta karşılaşılan pratik durumlar