| 1 |
İngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler |
İngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler |
|
|
| 2 |
Will; be going to; shall; present progressive |
Yiyecek&yemek; aile üyeleri; kişilik sıfatları |
|
|
| 3 |
Okuduğunu anlama; cümle tamamlama |
Dinlediğini anlama; hikaye dinleme&tahmin yürütme |
|
|
| 4 |
İnsanların belirli bir konudaki görüşleri hakkında konuşma |
Curipod üzerinde bir kişinin tarif edilmesi ve yapay zeka geri bildirimi alınması; sosyal hayatta karşılaşılan pratik durumar |
|
|
| 5 |
Zamanların mukayeseli çalışılması:
Present perfect simple tense & past simple tense;
Present perfect simple tense & Present Perfect Progressive tense;
|
Para bağlamında kelime &ifadelerin çalışılması; derecelendirilmeyen sıfatlar |
|
|
| 6 |
Paragrafın konusunu bulma; okuduğunu anlama; söylenenlerle paragrafları eşleştirme |
Dinlediğini anlama |
|
|
| 7 |
Tecrübeler hakkında konuşma; |
Gemini yardımıyla gayri resmi bir e-posta yazma; 12. ünitelerin gözden geçirilmesi |
|
|
| 8 |
Sıfatların üstünlük&en üstünlük &denkleyici biçimleri; belirli/belirsiz tanımlıklar |
Ulaşım; birlikte kullanılan kelimeler; edatlar; metin tarama; konu cümlelerinin doğru yerlerde kullanımı |
|
|
| 9 |
Ara sınav |
|
|
|
| 10 |
Detaylar için dinleme; |
İnsanların trafikte yaptıkları hakkında görüşlerin tartışılması; belirli bir konu hakkında farklı görüşlerin konuşulması; sosyal hayatta karşılaşılan durumlar; |
|
|
| 11 |
Kiplik fiiller: Must, have to, should;
Can, could, be able to;
sıfat fiiller; İşteş zamirler |
Bir öyküyü yeniden anlatma; fikir beyan etme |
|
|
| 12 |
Kiplik Fiiller: tavsiye, izin, zorunluluk |
Telefon dili |
|
|
| 13 |
Okuduğunu anlama; modern ikilemler; fikirlerle metni eşleştirme |
Konuşma metninden not çıkarma; iyi&kötü davranışlar; beceri ve kabiliyetler hakkında dinleme; müzik; dinleyip yorum yapma |
|
|
| 14 |
Belirli bir konuyu tartışma; kendi beceri ve kabiliyetleri hakkında konuşma; |
Zamanlar: Past simple tense, past progressive tense, past perfect simple tense;
Used to;
|
|
|
| 15 |
Spor; ilişkiler; konularla paragrafları eşleştirme; metinde verilen sebeplerin açıklanması; |
Dinlediğini anlama; belirli bir bilgi edinmek için dinleme; not tutma; spor hakkında mülakat yapma; spora ilişkin tecrübelerden ve mevcut alışkanlıklardan konuşma; görüş sunma; hikaye anlatma; sosyal hayatta karşılaşılan pratik durumlar |
|
|