| 1 |
İngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler |
Dinlediğini anlama |
|
|
| 2 |
Özne&nesne soruları; Alfabe; geniş&şimdiki zaman |
Fiil kalıpları; giysiler; yer edatları; metne göz atma ve tarama |
|
|
| 3 |
Fonetik Semboller |
kişisel bilgileri sorma; Curipod kullanarak fotoğraf betimleme ve yapay zeka geri bildirimi alma; kişisel bilgi formu doldurma; kendini tarif etme |
|
|
| 4 |
Geçmiş Zaman; Şimdiki zamanın Hikayesi; Sıralayıcılar&bağlaçlar |
Tatiller; Zaman edatları; fiil kalıpları; metin önizleme&göz atma&tarama |
|
|
| 5 |
Belirli bir konuda paragraf yazma |
Belirli bir konu hakkında konuşma; fotoğraf betimleme |
|
|
| 6 |
Planlı gelecek zaman; Şimdiki zaman (gelecek ayarlamalar); tanımlayıcı sıfat cümleleri |
Havaalanları bağlamında kelimeler; fiil+ edat kalıpları; ulama |
|
|
| 7 |
Belirli bir konuyu tartışma; ayarlamalar yapma; belirli bir ifadenin anlamını koruyarak başka bir şekilde ifade etme |
Seyahat ayarlamaları hakkında gayri resmi e-posta yazma |
|
|
| 8 |
Present Perfect Simple;Geniş zaman; geçmiş zaman; sıfat fiiller; belgisiz zamirler |
Make& do fiilleri; alışveriş hakkında konuşma; paragraf tamamlama; detayları bulmak için okuma |
|
|
| 9 |
Ara sınav |
|
|
|
| 10 |
3. ve 4. ünitelerin gözden geçirilmesi; dinlediğini anlama |
Belirli bir konuda konuşma; Yaşanılan yeri tarif etme |
|
|
| 11 |
Sıfat ve zarfların ; üstünlük &en üstünlük dereceleri; niceleyiciler |
Too+ sıfat; sıfat enough; sayı çeşitleri; sağlık&beden bağlamında kelime çalışmaları |
|
|
| 12 |
Okuduğunu anlama |
Dinlediğini anlama; yeniden ifade etme; belirli bir konuda konuşma |
|
|
| 13 |
Gemini yardımıyla resmi bir mektup e-posta yazma; |
Bir yeri &mekanı tarif etme; Günlük sosyal yaşamda kullanılan tabirler |
|
|
| 14 |
Will&shall; fiil kalıplarının gözden geçirilmesi; zıt anlamlı fiiller; fiil+ back kalıpları; niteleyiciler |
Okuma: metin önizleme&tarama; dinleyip not alma; dinleyip eşleştirme |
|
|
| 15 |
Biyografi yazma |
Fikir beyan etme; 4-6. ünitelerin gözden geçirilmesi |
|
|