| 1 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 2 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 3 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 4 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 5 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 6 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 7 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 8 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 9 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 10 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 11 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 12 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 13 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
| 14 |
Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma,Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi,Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma ,Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|