| 1 |
Eğitim Felsefesinin Temel Soruları ve Güncel Yönelimler |
|
|
|
| 2 |
Neo-Pragmatizm ve Eğitim: Rorty, Biesta ve Güncel Tartışmalar |
|
|
|
| 3 |
Yeni Hümanizm, Posthümanizm ve Eğitim |
|
|
|
| 4 |
Varlık, Bilgi ve Öğrenme: Fenomenolojik ve Ontolojik Yaklaşımlar |
|
|
|
| 5 |
Etik, Sorumluluk ve Eğitim: Levinas, Arendt, Noddings |
|
|
|
| 6 |
Sosyal Adalet, Eşitlik ve Eğitimin Politikası |
|
|
|
| 7 |
Dijitalleşme, Yapay Zekâ ve Öğrenmenin Dönüşümü |
|
|
|
| 8 |
Bilgi Ekonomisi ve Üniversitenin Geleceği |
|
|
|
| 9 |
vize |
|
|
|
| 10 |
Kimlik, Çokkültürlülük ve Eğitim Felsefesi |
|
|
|
| 11 |
Beden, Duygulanım ve Öğrenmede Deneyim |
|
|
|
| 12 |
Eğitimde Eleştirel Yaklaşımlar: Freire’den Günümüze |
|
|
|
| 13 |
Eğitim, Teknoloji ve Algoritmik Yönetişim |
|
|
|
| 14 |
Eğitimin Geleceği: Senaryo Çalışmaları ve Kuramsal Perspektifler |
|
|
|
| 15 |
Güncel Tartışmaların Değerlendirilmesi ve Öğrenci Proje Sunumları |
|
|
|