Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Küçükahmet, L. (2005) Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Ankara: Anı Yayıncılık. Senemoğlu,N.(2013)Gelişim Öğrenme ve Öğretim.Ankara Demirel, Ö.(editör) (2005).Eğitimde Yeni Yönelimler. Ankara: Pegem Yayıncılık Senemoğlu, N. (2002). Gelişim, öğrenbme ve öğretim: kuramdan uygulamaya.Ankara: Gazi Kitapevi. Özden, Y. (2003) Öğrenme ve Öğretme, (5.Baskı) Ankara: Pegem Yayıncılık. Fidan, N. (1985) Okulda Öğrenme ve Öğretme, Ankara: Alkım Yayıncılık. Ülgen, G. (2004) Kavram Geliştirme, Ankara: Nobel Yayıncılık. Saban, A. (2004) Çoklu Zeka Teorisi ve Eğitimi, Ankara: Nobel Yayıncılık.
Dersin İçeriği
Öğrenme ve öğretim kavramları, öğretim ilke ve modelleri, öğretimi etkileyen etmenler, öğrenme ve öğretme süreçleri, öğrenme stilleri ve öğrenme stratejileri, öğretme stratejileri
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, öğrenme ve öğretme teorileri çerçevesinde ilköğretimdeki öğrencilerin öğrenme stillerini ve öğretmenlerin öğretme stillerini ortaya çıkararak analiz edebilecek bilgi donanımına sahip olmak.