Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
İşletmelerde Halkla İlişkiler, Seçkin Yayıncılık (2011); Prof. Dr. Dilaver Tengilimoğlu, Prof. Dr. Yüksel Öztürk
Dersin İçeriği
Örgütler ve kendi seçmenlerinin arasındaki iletişim sorunları, stratejik ve etkin uygulamaların tanıtılması. Bu ders kamuoyu araştırmaları, medya ilişkileri, toplumsal iletişim kampanyaları, tüketici kimlik ve temsil etiği çalışmalarını içerir. Öğrenciler, haber bültenleri yazma, anket yapma ve entegre kampanyalar tasarlamak gibi pratik deneyim kazanırlar.
Dersin Amacı
Bu ders öğrencileri çağdaş örgüt adına halkla etkili ve efektif iletişime hazırlar (kar ve kar amacı gütmeyen). Öğrenciler, modern örgütlerde halkla ilişkiler tarihi ve etkili halkla ilişkiler teorileri ve çeşitli paradigmalar hakkında bilgi kazanacaklardır.Öğrenciler, pazar / izleyici araştırması ve analizi, kampanya geliştirme, görüntü ve metin tasarım, medya ilişkileri, kriz yönetimi, iletişim ve etik pratik sanat becerileri kazanacaktır.