Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Prof. Dr. Yetkin Bulut *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Aktuğlu, Işıl, Güçlü Ve Başarılı Markalar İçin Marka Yönetimi, İletişim Yayınları, İstanbul, 2004.

Dersin İçeriği

Bütünleşik pazarlama iletişim unsurlarının koordinasyonu kapsamında marka yönetimi bu dersin içeriğini oluşturur.

Dersin Amacı

Turizm işletmelerinde marka yönetimi sürecini kavramak.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Marka ve Marka Yönetimi Kavramları
2 Pazarlama Biriminin İş Görev Tanımlamaları ve Pazarlama Planı
3 Pazarlama Biriminin İş Görev Tanımlamaları ve Pazarlama Planı
4 Pazar Analizi
5 Pazar Analizi
6 Pazar Bölümlendirme
7 Ara Sınav
8 Konumlandırma
9 Marka Kimlik ve Kişiliği
10 Marka Kimlik ve Kişiliği
11 Marka Mimarisi
12 Marka Mimarisi
13 Marka Yönetiminin Uygulanabileceği Farklı Alanlar
14 Final Sınavı