Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Prof. Dr. Yetkin Bulut *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Tutundurma kavramı, pazarlama iletişimi, bütünleşik pazarlama iletişimi, reklam, kişisel satış, satış geliştirme ve halkla ilişkiler gibi tutundurma yöntemlerini genel olarak tanımları ve alt başlıkları.

Dersin İçeriği

Odabaşı, Y. ve Oyman, M. (2002). Pazarlama İletişimi Yönetimi. İstanbul: Medicat.

Dersin Amacı

Tutundurma stratejilerini kullanarak ticari ve sosyal beceriler kazandırabilmektir

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Tutundurma kavramı
2 Tutundurma ve iletişim süreci
3 Etkili iletişim oluşturmada aşamalar
4 Pazarlama iletişiminde ikna modelleri
5 Tutundurma yönetiminde çevrenin rolü
6 Reklamın kapsam ve özellikleri
7 Turizmde reklam konseptleri
8 Reklamın fonksiyonları ve çeşitleri
9 Ara Sınav
10 Medya stratejisi ve planlaması
11 Satış geliştirme
12 Halkla ilişkiler
13 Kişisel satış
14 Turizmde tutundurma; genel değerlendirme
15 Final sınavı