| 1 |
Derse Giriş ve İçerikler |
|
|
|
| 2 |
Pazarlama 1.0’dan 5.0’a İletişimin Evrimi ve Yeni Ekosistem
|
|
|
|
| 3 |
Omnichannel Stratejiler ve Fijital (Fiziksel+Dijital) Deneyim Tasarımı |
|
|
|
| 4 |
Büyük Veri, CRM Dönüşümü ve Hiper-Kişiselleştirme |
|
|
|
| 5 |
Üretken AI, Chatbotlar, Tahmine Dayalı Analitik ve Programatik Reklamcılık |
|
|
|
| 6 |
Pazarlama İletişiminde Nöropazarlama Teknikleri ve Biyometrik Ölçümler |
|
|
|
| 7 |
Marka Atmosferi, 5 Duyu ve Deneyim Ekonomisi |
|
|
|
| 8 |
Transmedya Hikaye Anlatıcılığı (Storytelling) ve Kullanıcı Türevli İçerik |
|
|
|
| 9 |
ARA SINAV |
|
|
|
| 10 |
Oyunlaştırma (Gamification) Dinamikleri ve Advergaming |
|
|
|
| 11 |
Influencer Pazarlaması 2.0, Mikro-Influencerlar ve Topluluk Yönetimi |
|
|
|
| 12 |
Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOMM), Buzz Marketing ve Gerilla Taktikleri |
|
|
|
| 13 |
Metaverse, NFT ve Web 3.0 Dünyasında Marka İletişimi |
|
|
|
| 14 |
Sürdürülebilirlik, Yeşil Pazarlama ve Marka Aktivizmi (Brand Activism) |
|
|
|
| 15 |
Dijital Etik, Veri Gizliliği (Privacy), Algoritmik Manipülasyon ve Gelecek Senaryoları |
|
|
|