| 1 |
Derse Giriş ve İçerikler
|
|
|
|
| 2 |
Giriş: Yüksek Kortikal Fonksiyonlar Nedir? İnsanı İnsan Yapan Beyin Bölgeleri |
|
|
|
| 3 |
Beynin CEO'su: Prefrontal Korteks ve Yürütücü İşlevler (Planlama, Organize Etme, Önceliklendirme |
|
|
|
| 4 |
Dürtü Kontrolü ve İnhibisyon: Tüketici "Hayır" Diyebilir mi? Özdenetim Mekanizması |
|
|
|
| 5 |
Dilin Nörobiyolojisi 1: Konuşma ve Anlama (Broca ve Wernicke Alanları) - İletişim Hataları |
|
|
|
| 6 |
Dilin Nörobiyolojisi 2: Semantik (Anlam) İşleme ve Marka Semiyotiği - Kelimelerin Gücü |
|
|
|
| 7 |
Dikkat Yönetimi: Seçici Dikkat, Bölünmüş Dikkat ve "Banner Körlüğü"nün Nöral Temeli |
|
|
|
| 8 |
Bellek ve Bilişsel Yük: İşleyen Bellek (Working Memory) Sınırları ve "Cognitive Load Theory" |
|
|
|
| 9 |
ARA SINAV |
|
|
|
| 10 |
Zeka Türleri ve Pazarlama: IQ (Bilişsel Zeka) vs. EQ (Duygusal Zeka) ve Marka İletişimi |
|
|
|
| 11 |
Soyut Düşünme ve Metaforlar: Beyin Metaforları Nasıl Anlar? Reklamda Metafor Kullanımı |
|
|
|
| 12 |
Yaratıcılık ve İnovasyon: Iraksak (Divergent) Düşünme ve "Aha!" Anının Nöral Karşılığı |
|
|
|
| 13 |
Sosyal Biliş (Social Cognition): Zihin Kuramı (Theory of Mind) ve Empati - Başkalarının Ne Düşündüğünü Anlamak |
|
|
|
| 14 |
Metabiliş (Metacognition): Düşünme Üzerine Düşünmek - Tüketici Farkındalığı ve Eğitim |
|
|
|
| 15 |
Yapay Zeka ve İnsan Zihni: Bilişsel İşlevlerin Taklidi ve Nöropazarlamanın Geleceği |
|
|
|