| 1 |
|
|
|
|
| 2 |
İmaj Kavramı, İmaj Türleri, Kurumsal İmaj |
|
|
|
| 3 |
İmajın Fonksiyonları, Kurumsal İmaj, Kurumsal İmaj Oluşum Süreci, Kurum İmajını Etkileyen Unsurlar |
|
|
|
| 4 |
Kurumsal İmaj Yönetimi, Kurumsal İmaj Yönetimi ve Süreci, Kurumsal İmaj Unsurları-1 |
|
|
|
| 5 |
Kurumsal İmaj Yönetimi, Kurumsal İmaj Yönetimi ve Süreci, Kurumsal İmaj Unsurları-2 |
|
|
|
| 6 |
Kurum İmajının Etkileşimli Olduğu Kavramlar Kurum Kimliği Yapıları Kurum Kimliği Unsurları Kurum Kimliği ve Kurum İmajı Arasındaki Farklılıklar |
|
|
|
| 7 |
Kurum İmajına Etki Eden Kurum Kimliği Süreçleri, Kurum Kültürü, Kurumsal İtibar, Kurumsal İmaj ve Kurumsal İtibar İlişkisi |
|
|
|
| 8 |
ara sınav |
|
|
|
| 9 |
Marka Nedir? Marka Nelerden Oluşur? Markalamanın Tarihi Kökenleri |
|
|
|
| 10 |
Marka Yönetimi, Marka Yönetim Sistemleri, Markanın Boyutları |
|
|
|
| 11 |
Marka Yönetim Sistemleri, Markanın Boyutları, Marka Kimliği, Marka Kimliği Piramidi, Marka Kişiliği, Marka Kişiliği Skalası |
|
|
|
| 12 |
Marka Mimarisi, Marka Mimarisinin Boyutları, Marka Mimarisinin Hedefleri, Marka Mimarisi Modelleri |
|
|
|
| 13 |
Marka Yönetiminin Uygulanabileceği Farklı Alanlar |
|
|
|
| 14 |
Marka yönetimi uzmanı ve görevleri |
|
|
|