Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Prof. Dr. Ercümend Ersanlı *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

"Neuromarketing: Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain" Author: Patrick Renvoise & Christophe Morin Publisher: Thomas Nelson (2007)

Dersin İçeriği

Bu dersin içeriği nöro pazarlama konusundaki son gelişmelerdir.

Dersin Amacı

Bu dersin amacı öğrencilere nöro pazarlama alanındaki gelişmeleri aktarmaktır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1
2 Nöropazarlamaya Giriş ve Temel Kavramlar
3 Tüketici Davranışlarının Nörobilimsel Temelleri
4 Duyguların ve Karar Vermenin Beyindeki Yeri
5 Algı, Dikkat ve Hafıza
6 Nöropazarlama Araçları I: fMRI, EEG ve Göz Takibi
7 Nöropazarlama Araçları II: Yüz İfadesi Analizi ve Biyometrik Ölçümler
8 ara sınav
9 Tüketici Deneyimi ve Marka Algısı Üzerinde Nöropazarlama Uygulamaları
10 Reklam ve Nörobilim
11 Satın Alma Kararlarında Bilinçdışı Süreçler
12 Etik Sorunlar ve Eleştiriler
13 Sektörel Uygulamalar ve Güncel Vaka Analizleri
14 Sektörel Uygulamalar ve Güncel Vaka Analizleri