| 1 |
Fiziksel aktivitenin ölçülmesi ve değerlendirilmesinin önemi |
|
|
|
| 2 |
Fiziksel aktiviteyi değerlendirme yöntemlerine genel bakış |
|
|
|
| 3 |
Fiziksel aktivitenin değerlendirilmesi: kritik değer |
|
|
|
| 4 |
Fiziksel aktivite ve sağlık ilişkisi |
|
|
|
| 5 |
Fiziksel aktivitenin kriter standartları ile değerlendirilmesi (direkt gözlem, isotope dilatasyon tekniği, endirekt kalorimetri) |
|
|
|
| 6 |
Fiziksel aktivitenin kalp atım hızı monitörleri ile değerlendirilmesi. |
|
|
|
| 7 |
Fiziksel aktivitenin pedometre (adımsayar) ile değerlendirilmesi. |
|
|
|
| 8 |
Engeli ve hasta bireylerin fiziksel aktivitelerinin değerlendirilmesi ve ara değerlendirme |
|
|
|
| 9 |
Fiziksel aktivitenin sübjektif ölçümler ile değerlendirilmesi (anket, görüşme). |
|
|
|
| 10 |
Fiziksel aktivitenin arttırılmasında okulda fiziksel aktivitenin değerlendirilmenin yeri ve önemi. |
|
|
|
| 11 |
Çocukların ve adölesanların fiziksel aktivitelerinin değerlendirilmesi. |
|
|
|
| 12 |
Yetişkinlerin fiziksel aktivitelerinin değerlendirilmesi |
|
|
|
| 13 |
Yaşlıların fiziksel aktivitelerinin değerlendirilmesi. |
|
|
|
| 14 |
Genel tekrar ve değerlendirme |
|
|
|