| 1 |
Farklılaştırılmış eğitim nedir? Ne Değildir? |
|
|
|
| 2 |
Karma Sınıflarda Farklılaştırılmış Eğitimin Mantığı |
|
|
|
| 3 |
Farklılaştırılmış bir sınıfta öğretmenin rolü |
|
|
|
| 4 |
Farklışatırılmış bir sınıfta öğrenme ortamı |
|
|
|
| 5 |
Bazı farklılaştırılmış sınıflara bakış |
|
|
|
| 6 |
Farklılaştırılmış bir sınıfı yönetme stratejileri |
|
|
|
| 7 |
Dersler öğrenci hazırlık düzeylerine göre nasıl hazırlanır? |
|
|
|
| 8 |
Dersleri öğrencilerin ilgi alanlarına göre planlama |
|
|
|
| 9 |
Makale ve tez incelemeDerslerin öğrenme profiline göre planlanması |
|
|
|
| 10 |
İçeriği farklılaştırma |
|
|
|
| 11 |
Süreci farklılaştırma |
|
|
|
| 12 |
Ürünlerin Farklılaştırılması |
|
|
|
| 13 |
Makale ve tez inceleme |
|
|
|
| 14 |
Makale ve tez inceleme |
|
|
|
| 15 |
Değerlendirme |
|
|
|