| 1 |
Halkla İlişkilerin Tanımı, Önemi ve Gelişimi |
|
|
|
| 2 |
Sağlık Sektöründe Halkla İlişkilerin Rolü ve Fonksiyonları |
|
|
|
| 3 |
İletişim Süreci ve Türleri (Sözlü, Sözsüz, Yazılı, Görsel) |
|
|
|
| 4 |
Hedef Kitle Analizi ve Paydaşlarla İletişim |
|
|
|
| 5 |
Sağlık Kurumlarında Kurumsal İmaj ve Kurumsal Kimlik |
|
|
|
| 6 |
Halkla İlişkilerde Araçlar ve Yöntemler (Basın bülteni, Broşür, Sosyal Medya vb.) |
|
|
|
| 7 |
Medya ile İlişkiler ve Basınla Etkileşim |
|
|
|
| 8 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 9 |
Hasta Hakları, Hasta Memnuniyeti ve Geri Bildirim Sistemleri |
|
|
|
| 10 |
Hasta Hakları, Hasta Memnuniyeti ve Geri Bildirim Sistemleri |
|
|
|
| 11 |
Kriz Dönemlerinde Halkla İlişkiler Yönetimi (Pandemi, Hatalı Tıbbi Müdahale vb.) |
|
|
|
| 12 |
Kurum İçi İletişim ve Çalışan Memnuniyeti |
|
|
|
| 13 |
Sosyal Sorumluluk Projeleri ve Toplumla Etkileşim |
|
|
|
| 14 |
Etik İlkeler ve Halkla İlişkilerde Mesleki Sorumluluk |
|
|
|
| 15 |
Genel Değerlendirme |
|
|
|