Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Konu anlatımı, Tartışma, Soru-Yanıt, Grup Çalışması, Uygulama - Alıştırma, Sorun/Problem Çözme, Beyin Fırtınası, Rapor Hazırlama ve Sunma
Dersin İçeriği
İletişim, pazarlama iletişimi ve reklam kavramları, reklam ortamları ve özellikleri, reklamın işleyiş süreci ve reklam etki modelleri, reklam kampanyalarının biçimlendirilmesi, reklam kampanyalarının planlanması üzerinde etkili olan unsurlar, reklam ajansları, medya ajansları, reklamcılıkla ilgili sektörel kuruluşlar, reklam ve etik, reklamcılıkta denetim mekanizmaları ders kapsamı içerisindedir.
Dersin Amacı
Reklamcılıkla ilgili temel kavramlar, bir reklam kampanyasının oluşum aşamaları, reklam ortamlarına göre üretim sürecine genel bir bakış ve temel bilgilerin aktarılması amaçlanmaktadır.