1 |
|
Ders gözlemleri, öğrenciler için bilgi formunu doldurma. |
|
|
2 |
|
Ders gözlemleri, öğrenciler için bilgi formunu doldurma. |
|
|
3 |
|
Hedef öğrencinin belirlenerek öğrenciye ilişkin verilerin toplanması. |
|
|
4 |
|
Hedef öğrencinin kaba değerlendirmesinin yapılması ve öğrenciye uygulanması planlanan becerinin belirlenmesi. |
|
|
5 |
|
Hedef öğrencinin kaba değerlendirmesinin yapılması ve öğrenciye uygulanması planlanan becerinin belirlenmesi. |
|
|
6 |
|
Hedef becerinin öğrenciye kazandırılması. |
|
|
7 |
|
Hedef becerinin öğrenciye kazandırılması. |
|
|
8 |
|
Hedef becerinin öğrenciye kazandırılması. |
|
|
9 |
|
Ara sınav |
|
|
10 |
|
Hedef becerinin öğrenciye kazandırılması. |
|
|
11 |
|
Öğretim sonu değerlendirme araçlarının hazırlanması ve uygulanması. |
|
|
12 |
|
İlgili becerinin genelleme çalışmalarının yapılması |
|
|
13 |
|
İlgili becerinin genelleme çalışmalarının yapılması |
|
|
14 |
|
Ders sorumlusu ve akranlarıyla süreç değerlendirmesine katılması |
|
|
15 |
|
Ders sorumlusu ve akranlarıyla süreç değerlendirmesine katılması |
|
|
16 |
Sonuç raporlarının hazırlanarak öğretim elemanına teslim edilmesi |
|
|
|