1 |
Kaynaştırmanın tanımı, kaynaştırma modelleri |
|
|
|
2 |
Özel gereksinimli çocuklar |
|
|
|
3 |
Kaynaştırmanın başarıya ulaşmasında, öğretmenlerin, normal öğrencilerin, kaynaştırma öğrencilerinin rolü ve hazırlanmaları. |
|
|
|
4 |
Kaynaştırmanın başarılı olmasında okul yönetiminin, kaynaştırma öğrencilerinin ve normal öğrencilerinin ailelerinin etkiler |
|
|
|
5 |
Kaynaştırmanın başarıya ulaşmasında fiziksel ortamın düzenlenmesi |
|
|
|
6 |
Okul öncesinde performans değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim planlarının hazırlanması |
|
|
|
7 |
Okul öncesinde öğretimin bireyselleştirilmesi ve öğretimsel uyarlamalar |
|
|
|
8 |
Okul öncesinde öğretimin bireyselleştirilmesi ve öğretimsel uyarlamalar |
|
|
|
9 |
arasınav |
|
|
|
10 |
Etkili sınıf yönetimi, problem davranışları tanılama, nedenlerini anlama, problem davranışları ile baş etme |
|
|
|
11 |
Etkili sınıf yönetimi, problem davranışları tanılama, nedenlerini anlama, problem davranışları ile baş etme |
|
|
|
12 |
Etkili sınıf yönetimi, problem davranışları tanılama, nedenlerini anlama, problem davranışları ile baş etme |
|
|
|
13 |
Doğal öğretim |
|
|
|
14 |
Dil ve konuşma beceriileri |
|
|
|
15 |
Dil ve konuşma beceriileri |
|
|
|
16 |
Aile katılımı |
|
|
|