Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Nursel Bayrak *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

1.Anadolu Üniversitesi, Halkla İlişkiler, Üniversite yayın no:2713, Açık Öğretim Fakültesi yayın no:1676 2.Sezgin Murat, Meslek Yüksekokulları için MEB uyumlu Halkla İlişkiler , Yüce Medya Yayınları, Ankara 3. Balta Peltekoğlu, F. (2014). Halkla İlişkiler Nedir? İstanbul: Beta Basım Yayım

Dersin İçeriği

Halkla ilişkiler kavramı, dünyada ve Türkiye’de halkla ilişkilerin gelişimi, halkla ilişkiler modeli, tanıtım, pazarlama, reklam, halkla ilişkiler ve etik halkla ilişkilerde hedef kitle, basın bülteni yazma, halkla ilişkiler yönetimi halkla ilişkiler kampanyaları halkla ilişkiler ve sosyal sorumluluk,kriz yönetimi, kurum içi iletişim itibar yönetimi

Dersin Amacı

Halkla ilişkiler kavramını anlamak, bağlantılı olduğu alanları ve uygulama alanlarını öğrenmek

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 1. Halkla ilişkilerin tanımı, tarihçesi, gelişimi
2 2. Halkla ilişkilerin tanımı, tarihçesi, gelişimi
3 3. Halkla İlişkiler ve benzer uygulama alanları
4 4. Halkla İlişkiler ve İletişim
5 5. Halkla İlişkiler ve İletişim
6 6. Halkla ilişkiler uygulama alanları
7 7. Halkla ilişkiler uygulama alanları
8 8. Halkla İlişkiler eğitimi
9 9. Ara Sınav
10 10. Halkla İlişkiler eğitimi
11 11. Basılı Araçlar,Sözlü araçlar, Görsel ve işitsel araçlar
12 12. Halkla ilişkiler Uzmanında olması gereken özellikler
13 13. Sosyal sorumluluk ve kurumsal itibar
14 14. Hedef Kitle ,Hedef Kitlenin Tanımı ve Özellikleri, Örnek Uygulamalar
15 15. Hedef Kitle ,Hedef Kitlenin Tanımı ve Özellikleri, Örnek Uygulamalar
16 16. Final Sınavı