1 |
Giriş ve Arayüz Tanıtımı / Introduction and Interface |
|
|
|
2 |
Temel Nesneler (Standard Primitives) / Basic Objects (Standard Primitives) |
|
Kutu, küre, silindir vb. nesnelerin oluşturulması, taşıma/döndürme/ölçekleme. |
|
3 |
Nesne Düzenleme / |
|
Modify paneli, segment, vertex, edge, polygon düzenleme. |
|
4 |
2D Şekiller ve Spline Çizimi / |
|
Çizgi, daire, elips gibi şekiller oluşturma, spline çizim teknikleri.
|
|
5 |
2D’den 3D’ye Geçiş / |
|
Extrude, Lathe, Bevel komutlarıyla modelleme.
|
|
6 |
Editable Poly ile Modelleme I / |
|
TR: Polygon modelleme temelleri, alt modlarla çalışma.
|
|
7 |
Editable Poly ile Modelleme I / |
|
TR: Polygon modelleme temelleri, alt modlarla çalışma.
|
|
8 |
Gruplama ve Hiyerarşi / |
|
TR: Group, Attach, Parent–Child ilişkileri.
|
|
9 |
Ara Sınav /
|
|
|
|
10 |
Compound Objects I / |
Mirror, Array ve Scatter ile nesne çoğaltma.
|
TR: Boolean ve ProBoolean işlemleri.
|
|
11 |
Compound Objects I / |
Mirror, Array ve Scatter ile nesne çoğaltma.
|
TR: Boolean ve ProBoolean işlemleri.
|
|
12 |
Modifiers Kullanımı /
|
|
Bend, Twist, Taper gibi deformasyon komutları.
|
|
13 |
Basit Mekân Modelleme /
Modifiers Kullanımı /
|
|
Oda oluşturma, kapı ve pencere ekleme.
Bend, Twist, Taper gibi deformasyon komutları.
|
|
14 |
Basit Mekân Modelleme /
|
|
Oda oluşturma, kapı ve pencere ekleme.
|
|
15 |
Final Projesi / |
Basit bir iç mekân ya da obje modellemesi ve sunumu. |
|
|