Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Pazarlama- İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar, Cemal Yükselen, Detay Yayıncılık, 2014 Pazarlama ilkeleri ve yönetim, Remzi Altunışık, Ömer Torlak , Şuayip Özdemir, Beta Yayınevi 2017
Dersin İçeriği
Temel pazarlama kavramları, Pazarlama çevresi, Pazar Araştırmaları, Tüketici davranışları, Pazarlama bilgi sistemleri, Pazarlama karma elemanları
Dersin Amacı
Pazarlama disiplininin temellerini, pazarlama karmasını ve pazarlama karması unsurlarını açıklayabilecek, yoğun rekabet ortamında pazarlama faaliyetlerini anlatabilecek, Pazarlama disiplini kapsamında yaşanan gelişmeleri ile alakalı öğrencilerin bilgi sahibi olmaları.