Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
HAKSEVER, Cengiz; Render, Barry; Russell, Roberta S.; Murdıck, Robert G., Service Management and Operations, Prentice Hall, New Jersey,2000
Dersin İçeriği
Hizmet kavramı ve özellikleri, hizmet pazarlaması karması (7P), müşteri davranışları, hizmet kalitesi, memnuniyet ve sadakat, hizmet tasarımı ve sunumu, içsel pazarlama, hizmette farklılaşma, hizmet hataları, dijital hizmet pazarlaması ve uygulamalı örnekler.
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, öğrencilere hizmet sektörünün özelliklerini, hizmetlerin pazarlanmasında kullanılan stratejileri ve hizmet kalitesi yönetimini kavratmak; öğrencilerin hizmet sektöründe müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmaya yönelik çözümler geliştirebilmelerini sağlamaktır.