Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Seval Bilgin Öğr. Gör. Dr. Hakan Topaloğlu *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Reklamcılık, Amet Leven Öner,Ahmet Şekerkaya

Dersin İçeriği

Bu ders teorik bir ders olup, sınavları Vize, Final ve Bütünleme sınavları biçiminde yapılmaktadır. Sınavlar yazılı sınav biçiminde gerçekleştirilmekte olup ayrıca bireysel/grup proje çalışmaları içermektedir.

Dersin Amacı

Reklamcılık gerek sosyo-kültürel gerekse ekonomik açıdan günümüzde etkinliğini giderek arttıran bir sektör durumundadır. Bu bağlamda, reklam ve reklamcılığı ilgilendiren tüm kavramların, süreç içinde verilen tüm kararların ve süreçte yer alan tüm kurumların detaylı olarak incelenmesi yapılacaktır

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Reklamcılıkla ilgili temel kavramları tanımak. PAZARLAMA 1. HAFTA ÖZET.mp4
pazarlamailkeleri -16-33.pdf
2 Reklam iletişim sürecini kavramak. pazarlamailkeleri -16-33.pdf
pazarlama 2.mp4
3 Reklam iletişiminin öğelerini kavramak. pazarlamailkeleri -37-53.pdf
paz. özet 3.mp4
4 Reklamın ekonomik, sosyal ve yasal yönlerini kavramak. Pazarlamaa5haftaözzet.mp4
pazarlamailkeleri -37-53.pdf
5 Reklam türlerini tanımak. pazarlamailkeleri -57-79.pdf
pazarlama 6. hafta özet.mp4
6 Reklamın dünyada ve Türkiye'de tarihsel gelişimini öğrenmek. pazarlamailkeleri -83-99.pdf
7 Reklamın işlevleri kavramak. pazarlamailkeleri -102-117.pdf
pazarlama 7. hafta özet.mp4
8 Reklam araştırma metotlarını kavramak. https://www.loom.com/share/97d0e0c4f0f3405e805d57bb95cd6262
pazarlamailkeleri -102-117.pdf
9 ara sınav pazarlamailkeleri -140-159.pdf
10 Reklam araştırma alanlarını kavramak. pazarlama10.haftaözet.mp4
11 Reklam kampanya planlaması çerçevesinde reklam amaçları ve kampanya stratejileri kavramak. https://www.loom.com/share/30fc6e41e9a74705b76a1f2a29237c79
pazarlamailkeleri -140-159.pdf
12 Reklam uygulamaları çerçevesinde senaryo, sinopsis, treatman, demostrasyon, illüstrasyon çalışmalarını kavramak. https://www.loom.com/share/31e64de416154a6299a9ad883bdf9879
pazarlamada-yeni-trendler.pdf
13 Reklam kampanya planlaması çerçevesinde reklam kampanya bütçesi ve temel yaklaşımlar (yaratıcı strateji) konusunu kavramak. https://www.loom.com/share/85a99fa75b3f49e395cb3263f98e170e
pazarlamailkeleri -163-185.pdf
14 Reklam sonrası etkinlik ölçme yöntemlerini kavramak. https://www.loom.com/share/8c96b63690a54a5b93c1739c13b15349
pazarlamailkeleri -235-254.pdf
pazarlamailkeleri 258-276.pdf
15 Reklam sonrası etkinlik ölçme Yöntemlerini kavramak https://www.loom.com/share/13b9d5312e774631b4369f9ab64f2576