Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Caner Korkmaz Öğr. Gör. Seval Bilgin Öğr. Gör. Dr. Hakan Topaloğlu *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Öğr. Gör. Seval BİLGİN

Dersin İçeriği

Ders içerisinde, geleneksel pazarlama, modern pazarlama, ilişkisel pazarlama, toplumsal pazarlama, sosyal pazarlama, sürdürülebilir pazarlama ve internet pazarlaması gibi yeni yaklaşımlar incelenecektir.

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, pazarlama alanındaki geleneksel yaklaşımların ötesine geçerek dijitalleşme, sürdürülebilirlik, deneyim, duyusal ve etik temelli çağdaş pazarlama uygulamaları hakkında öğrencilere bilgi kazandırmak; öğrencilere güncel trendleri izleme, yorumlama ve strateji geliştirme becerisi kazandırmaktır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Pazarlama Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Gelişmeler
2 Yeşil Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
3 Sosyal Medya Pazarlaması
4 Etkinlik Pazarlaması
5 Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Veritabanli Pazarlama
6 Mobil Pazarlama
7 Sponsorluk
8 Eğlence Pazarlaması ve Niş Pazarlama
9 Ara sınav
10 Doğrudan Pazarlama ve Politik Pazarlama
11 Ağızdan Ağıza Pazarlama ve Viral Pazarlama
12 Eko Pazarlama ve Eko Turizm Pazarlaması
13 Deneyimsel Pazarlama ve Nostalji Pazarlama
14 Influencer pazarlaması ve sosyal medya trendleri
15 Postmodern Pazarlama
16 Genel ders tekrarı yapılması.