Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Murat Yavuz Öğr. Gör. Murat Yavuz *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Dersin İçeriği

Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı, Tanımı, Gelişimi ve Özellikleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi Bileşenleri ve Modelleri, Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş ve Uygulama Süreci, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları, Müşterilerle İletişim ve Değer Yaratmak, Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma, Müşteri İlişkileri Yönetiminde Taraflarla İlişkiler, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve E-Ticaret, Müşteri İtirazları Ve Şikâyet Yönetimi, MİY’de Başarısızlık Nedenleri, Satış Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçülmesi ve Yatırımın Geri Dönüşü (ROI)

Dersin Amacı

Günümüz rekabet koşullarında öğrencinin, müşteri değeri yaratmak, değeri süreklileştirme, memnuniyetini ölçme tekniğini öğrenmesi ve müşteri şikayetlerini yönetebilmesini amaçlar.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı, Tanımı, Gelişimi ve Özellikleri 1. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
2 Müşteri İlişkileri Yönetimi Bileşenleri ve Modelleri 2. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
3 Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş ve Uygulama Süreci 3. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
4 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları 4. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
5 Müşterilerle İletişim ve Değer Yaratmak 5. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
6 Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma 6. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
7 Müşteri İlişkileri Yönetiminde Taraflarla İlişkiler 7. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
8 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi 8. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
9 Ara Sınav
10 Müşteri İlişkileri Yönetimi ve E-Ticaret 10. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
11 Müşteri İtirazları Ve Şikâyet Yönetimi 11. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
12 MİY’de Başarısızlık Nedenleri 12. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
13 Satış Yönetimi 13. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
14 Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları 14. HAFTA_MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ_ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ.pdf
15 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçülmesi ve Yatırımın Geri Dönüşü (ROI
16 Yıl Sonu Sınavı