Dersin İçeriği
Perakendeciliğin ayırt edici yönetim özelliklerini öne çıkararak, çeşitli iş problemlerini ele almak ve çözüm aramak, perakendecilikte çevre ve çevre koşulları, perakende işletmesini ve müşterileri anlamak ve tanımlamak, perakendecilikte müşteri bilgilerinin araştırılması, perakende mağazalar: mağaza kuruluş yeri değerlemesi, mağaza tasarımı ve yerleşim düzeni, mağaza organizasyonu ve insan kaynakları yönetimi, perakende stratejilerinin geliştirilmesi, organizasyonu, uygulanması ve kontrolü, perakende sektöründe stratejik kararlar, perakende ticaret (alış ve satış) ve fiyatlandırma, perakende müşterilerle iletişim, perakendede reklam, kişisel satış, perakendede satış promosyonu ve promosyonu, perakendede rekabet ve değişim, sanal mağaza ve perakendecilikte veriye dayalı pazarlama, küreselleşme ve perakendeciliğin değişen biçimleri, perakende formatları: gıda perakendeciliği, elektronik perakendeciliği.