Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Musa Karabacak *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Pazarlama- İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar, Cemal Yükselen, Detay Yayıncılık, 2014 Pazarlama ilkeleri ve yönetim, Remzi Altunışık, Ömer Torlak , Şuayip Özdemir, Beta Yayınevi 2017

Dersin İçeriği

Temel pazarlama kavramları, Pazarlama çevresi, Pazar Araştırmaları, Tüketici davranışları, Pazarlama bilgi sistemleri, Pazarlama karma elemanları

Dersin Amacı

Pazarlama disiplininin temellerini, pazarlama karmasını ve pazarlama karması unsurlarını açıklayabilecek, yoğun rekabet ortamında pazarlama faaliyetlerini anlatabilecek, Pazarlama disiplini kapsamında yaşanan gelişmeleri ile alakalı öğrencilerin bilgi sahibi olmaları.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Pazarlamaya Giriş ve Temel Kavramlar
2 Pazarlamanın Tarihsel Gelişimi
3 Pazarlamanın Çevresi
4 Pazarlamanın Çevresi
5 Pazarlar ve Tüketici Davranışları
6 Pazarlar ve Tüketici Davranışları
7 Pazarlama Bilgi Sistemi
8 Pazarlama Araştırmaları
9 Ara Sınav
10 Ürün
11 Ürün
12 Fiyat
13 Tutundurma
14 Dağıtım
15 Final Sınavı