Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Dursun Kırmemiş *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Çağrı Merkezi Yönetimi I Yazar: Prof. Dr. Kamil ÇEKEROL, Anadolu Üniversitesi Yayınları

Dersin İçeriği

Yönetim ve Organizasyon ile ilgili temel kavramlar, Çağrı Merkezi Yönetimi ile ilgili Temel Kavramlar, Dünya'da ve Türkiye'de Çağrı Merkezi Sektörü, Çağrı Merkezi Organisazyonu ve yönetimi, Çağrı Merkezlerinde Planlama, Çağrı Merkezlerinde Performans Yönetimi

Dersin Amacı

Bu dersin sonunda öğrencinin Yönetim ve Organizasyon kavramları ile birlikte Çağrı Merkezi Yönetimi kavramlarını kavraması ve bu kavramlar arasındaki ilişkileri değerlendirebilmesi beklenmektedir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Yönetim ve Organizasyon ile ilgili Temel Kavramlar
2 İşletmelerde Organizasyon Yapıları
3 Çağrı Merkezi Yönetim ve Organizasyonu
4 Çağrı Merkezi Yönetimi Bileşenleri
5 Çağrı Merkezlerinin Tarihsel Gelişimi ve Çağrı Merkezlerinde Verilen Hizmetler
6 Çağrı Merkezi Bileşenleri, Çağrı Merkezlerinin Önemi ve Sağladığı Faydalar
7 Çağrı Merkezi Hizmet Kanalları ve Çağrı Merkezi Türleri
8 Çağrı Merkezine Özgü Kavramlar
9 Ara Sınav
10 Dünyada ve Türkiye'de Çağrı Merkezi Sektörü
11 İç Kaynak Çağrı Merkezleri
12 Dış Kaynak Çağrı Merkezleri
13 Çağrı Merkezlerinde Üretim Planlaması
14 Çağrı Merkezlerinde Vardiya Planlaması
15 Çağrı Merkezlerinde Performans Yönetimi