Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Dursun Kırmemiş *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Müşteri İlişkileri Yönetimi Prof. Dr. Yavuz Demirel, Seçkin Yayıncılık

Dersin İçeriği

Müşteri ilişkileri dersinin amacı ve dersle ilgili temel kaynaklar. Müşteri ilişkilerini geliştirme Müşteri İlişkileri kavramı ve özellikleri Müşteri ilişkilerinde yeni boyutlar Müşteri için değer yaratma Müşterilerle iletişim Müşteri hizmetleri: Müşteri hizmetleri kavramı, hizmet kalitesi ve müşteri hizmet sistemleri, Müşteri kazanma, Müşteri tutma Müşteri ilişkilerinin ölçülmesi Örgütsel kültür Kültür değişimindeki engeller

Dersin Amacı

Öğrencilere müşteri tutma, kazanma, müşteri ilişkilerini ölçme gibi müşteri ile ilgili kavramları öğretmektir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Müşteri İlişkileri Yönetimi
2 Müşteri İlişkileri Yönetimin Unsurları
3 Müşterilerle İletişim ve Boyutları
4 Hizmetlerde Müşteri Bağlılığı ve Kalite
5 Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti
6 Müşteri Değeri Yaratmak
7 Müşteri Tatmini
8 Müşteri İlişkilerinin Planlanması
9 Ara sınav
10 Müşteriyi Elde Tutma ve kazanma Stratejileri
11 Müşteriyi Elde Tutma ve Geri Kazanma Stratejileri
12 Örgüt Kültürü ve Müşteri İlişkileri
13 Pazarlama Kampanyaları
14 Sadakat Programları
15 Müşteri İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Yolları