Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Dursun Kırmemiş Öğr. Gör. Dursun Kırmemiş *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Ders notları, Çağrı yönetim firmaları web sayfası

Dersin İçeriği

Profesyonel telefon konuşma becerilerinin önemi Telefon iletişim zorlukları Telefon cevaplama yöntem ve kuralları Sözlü el sıkışma Arayanları aktarırken beklemedeki arayanlara Putting Grup ekzersiz, gösteri, sunum ve kolaylaştırılmış grup tartışması

Dersin Amacı

Çağrı alma faaliyetleri yapma yeterliliklerinin kazandırılması

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Genel olarak iletişim
2 İkna Edici İletişim
3 Sözlü iletişim: Konuşma, Dinleme
4 Çağrı Merkezlerinde Telefonla İletişim
5 Telefonla İletişimde Profesyonel Davranış
6 Telefonla İletişimde Karşılaşılan Farklı Müşteri Kişilik Tipleri
7 Zor Müşteri Kişilik Tipleri ile Telefonda İletişim
8 Genel Olarak Çağrı İletişim Protokolü
9 Vize
10 Gelen Çağrı Türleri: Şikayet, İstek, Öneri
11 Gelen Çağrı Türleri: Teknik Destek, Randevu
12 Gelen Çağrı: Bildirim (Acil) çağrılar
13 Giden Çağrılar; Tele Pazarlama, Tele Satış
14 Giden Çağrılar: Müşteriyi Elde Tutma, Müşteriyi Geri Kazanma
15 Giden Çağrılar: Kampanya Yönetimi, Hatırlatma