Dersin İçeriği
Müşteri karşılama, iş emri açılışı, şikayetlerin iş emrine doğru girilmesi, tahmini fiyat verme, tahmini araç teslim süresi verme, servis aşamasında çıkan ön görülmeyen işlemlerin müşteriye haber verilmesi ve onay gerekiyorsa onay alma, araç işlemleri bittikten sonra son kontrol ve temizlik yaptırılması, müşteriye araç teslimi için haber verme, müşterinin ödemeye yönlendirilmesi, bir sonraki bakım ve işlemler ile ilgili müşteriye bilgi verme ve memnuniyet ile müşteriyi uğurlama.
Dersin Amacı
Satış sonrası hizmet veren otomotiv servislerinde müşteriler ile servis organizasyonu arasındaki iletişimin kurulmasını sağlayan pozisyon olarak tanımlanabilen "Servis Danışmanlığı" mesleğinin öğrencilere tanıtılması ve bu alanda çalışmak isteyen öğrenciler için gerekli bilgilerin öğretilmesi dersin amacıdır.