Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir?, İstanbul: Beta Basım Yayın, 2014 A.Okay ve A. Okay,Halkla İlişkiler, İstanbul: Der Yayınları, 2014. M. Alaeddin Asna, Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler, İstanbul: Pozitif Yayınları, 2012.
Dersin İçeriği
Halkla ilişkilerin doğuşu ve gelişimi, diğer bilim dallarıyla ilişkisi, kamu ve özel sektörde halkla ilişkiler, güncel yaklaşımlar
Dersin Amacı
Halkla ilişkiler, pazarlama ve reklam ve kampanyalarını tanıtmak ve aradaki farkları açıklamak, bir halkla ilişkiler kampanyasının aşamalarını öğretmek ve bu bağlamda medya ile ilişkilerde kullanılan yöntemleri uygulamak.