| 1 |
Medya Okuryazarlığı Kavramı, Konumu ve Uygulamaları |
|
|
|
| 2 |
Dijital Çoklu Ortam: Bilgisayar İnternet ve Mobil Teknolojiler |
|
|
|
| 3 |
Medya okur yazarlığı eğitiminin önemi ve ihtiyaçlar. |
|
|
|
| 4 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Temel Yaklaşımlar |
|
|
|
| 5 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Temel Yaklaşımlar |
|
|
|
| 6 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Benjamin Bloom, Albert Bandura, George Gerbner, Marshall Mac Luhan'ın Temel Yaklaşımları |
|
|
|
| 7 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Örnek Ülke Uygulamaları: Amerika |
|
|
|
| 8 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Örnek Ülke Uygulamaları: İngiltere, Avustralya, Kanada |
|
|
|
| 9 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 10 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Örnek Ülke Uygulamaları: İrlanda, Fransa, Almanya, İspanya, Yunanistan, İsrail, Güney Afrika, Latin Amerika Ülkeleri, Rusya, Finlandiya, Türkiye. |
|
|
|
| 11 |
Medya Okuryazarlığı Dersi ve Temel Konuları:Medya Mesajı Türleri, Reklam, Video, Film Analizi |
|
|
|
| 12 |
Medya Okuryazarlığı Dersi ve Temel Konuları: Belgesel, Eğitim, Sağlık, Eğlence, Spor |
|
|
|
| 13 |
Medya Okuryazarlığı Dersi ve Temel Konuları: Futbol Endüstrisi, Dijital ve Çevrimiçi İçerik, Medya Okuryazarlığında Yoğunlaşılan Kavramlar |
|
|
|
| 14 |
Medya Okuryazarlığında Yoğunlaşılan Kavramlar |
|
|
|
| 15 |
Yapay Zeka Araçlarıyla Üretilen Medya İçerikleri Eleştirel Analizi, Yapay Zeka ile İçerik Üretim Uygulaması |
|
|
|