1 |
Medya Okuryazarlığı Kavramı, Konumu ve Uygulamaları |
|
|
|
2 |
Dijital Çoklu Ortam: Bilgisayar İnternet ve Mobil Teknolojiler |
|
|
|
3 |
Medya okur yazarlığı eğitiminin önemi ve ihtiyaçlar. |
|
|
|
4 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Temel Yaklaşımlar |
|
|
|
5 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Temel Yaklaşımlar |
|
|
|
6 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Benjamin Bloom, Albert Bandura, George Gerbner, Marshall Mac Luhan'ın Temel Yaklaşımları |
|
|
|
7 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Örnek Ülke Uygulamaları: Amerika |
|
|
|
8 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Örnek Ülke Uygulamaları: İngiltere, Avustralya, Kanada |
|
|
|
9 |
Ara Sınav |
|
|
|
10 |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminde Örnek Ülke Uygulamaları: İrlanda, Fransa, Almanya, İspanya, Yunanistan, İsrail, Güney Afrika, Latin Amerika Ülkeleri, Rusya, Finlandiya, Türkiye. |
|
|
|
11 |
Medya Okuryazarlığı Dersi ve Temel Konuları:Medya Mesajı Türleri, Reklam, Video, Film Analizi |
|
|
|
12 |
Medya Okuryazarlığı Dersi ve Temel Konuları: Belgesel, Eğitim, Sağlık, Eğlence, Spor |
|
|
|
13 |
Medya Okuryazarlığı Dersi ve Temel Konuları: Futbol Endüstrisi, Dijital ve Çevrimiçi İçerik, Medya Okuryazarlığında Yoğunlaşılan Kavramlar |
|
|
|
14 |
Medya Okuryazarlığında Yoğunlaşılan Kavramlar |
|
|
|
15 |
Medya Okuryazarlığında Yoğunlaşılan Kavramlar: Güvenlik, Anlam ve Anlama |
|
|
|
16 |
Final Sınavı |
|
|
|