Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ders konuları, öncelikle öğretim elemanı tarafından öğrencilere anlatılacak, ardından interaktif şekilde geri dönüşlerin alınması sağlanacaktır.
Dersin İçeriği
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Aktepe,Cemalettin; Tolon Metehan; Baş, Mehmet (2008) Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yay. Ankara
Çiçek, ercan (2017), Pazarlamada ve Rekabette Başarı Anahtarı Müşteri İlişkileri Yönetimi, Eğitim Yayınevi ,Konya
Dersin Amacı
Müşteri ilişkileri yönetimi kavramına hakim, müşteri istek ve ihtiyaçlarını tanıyan, müşteri ilişkileri yönetim sürecini uygulayabilen, müşteri değer yönetimini ve müşteri sınıflamasını bilen, müşteri kazanma-tutma kavramlarını tanıyan, müşteri sadakati olgusuna hakim, müşteri şikâyetleri yönetimini tanıyan, uygulama sürecinde uygun bilgi teknolojisini seçebilen, ilişkisel pazarlama sürecinde veri toplama yetkinliğine sahip bireyler yetiştirmektir.