| 1 |
Ders hakkında genel bilgi verme, kurum içi halkla ilişkiler kavramını açıklama |
|
|
|
| 2 |
Kurum içi iletişim: Biçimsel (formal) iletişim ve biçimsel olmayan (doğal-informal) iletişim |
|
|
|
| 3 |
Formal iletişim biçimleri: Yatay, dikey ve çapraz iletişim |
|
|
|
| 4 |
Kurum içi iletişim işlevleri |
|
|
|
| 5 |
Kurum içi iletişimin amaçları |
|
|
|
| 6 |
Kurum içi iletişimi engelleyen faktörler |
|
|
|
| 7 |
Kurum içi iletişimi iyileştirme yolları |
|
|
|
| 8 |
Yöneticinin organizasyon içindeki etkin iletişimi oluşturmadaki yeri |
|
|
|
| 9 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 10 |
Kurum içi halkla ilişkiler araçları |
|
|
|
| 11 |
Kuruluş gazetesi ve kuruluş dergisi |
|
|
|
| 12 |
Broşür, broşür içeriği, kapsamı ve broşür hazırlama |
|
|
|
| 13 |
Kurum içi bilgilendirici yazılar; dilekçe kuralları ve dilekçe yazımı |
|
|
|
| 14 |
Kurum içi halkla ilişkilerde kullanılan; faaliyet raporları, çalışma raporları, ilan tahtası |
|
|
|
| 15 |
Halkla ilişkilerde kullanılan iş mektupları; sirküler, satış mektubu, teşekkür mektubu, teyit mektupları, tekit mektupları, fiyatta değişiklik mektubu, taziye mektupları, memorandum, davetiye, vekaletname, sipariş mektupları. |
|
|
|
| 16 |
Final Sınavı |
|
|
|