Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Zeyyat SABUNCUOĞLU (2016). İşletme, Aktüel, Bursa.
Orhan BAYTAR (2013). Teorik ve Pratik açıdan Medya Ekonomisine Bakış, Çizgi Kitabevi, Konya.
Michael KUYUCU (2012). Türkiye'de Medya Ekonomisi, Esen Kitap, İstanbul.
Erdal DAĞTAŞ (2013). Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği, Anadolu Üni., Ankara.
İlgili Makaleler
Halil İbrahim GÜRCAN, İpek KUMCUOĞLU (2017). Gelenekselden Yeniye Medya İşletmeciliği Kavramının Tarihsel Gelişimi ve Yaşanan Dönüşümler Üzerine Bir Değerlendirme, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, Sayı 27 , 149 - 164
Kübra Nur DURAN , İrem YENİCELER , (2019), Gelenekselden Yeni Medyaya Geçiş Sürecinde İçerik Üretimi Sürecinin Dönüşümü: Cüneyt Özdemir Youtube Kanalı. Yeni Medya Elektronik Dergisi, Cilt 3 , Sayı 3, 200 - 212
Nurhayat YOLOĞLU (2019). Yakınsama (Convergence ) ve Çapraz Medya (Crossmedıa) Stratejisinin Medya Sektöründe Yansımaları,. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-GİFDER), 7, 1449-1464
v.d. makaleler
Dersin İçeriği
Dersin içeriği, ekonominin makro ve mikro değerleri ışığında medya işletmelerinin yapısal özellikleri, ürün, üretim ve hizmet stratejileri ile Türkiye’de faaliyet gösteren medya işletmeleri ve gruplarından oluşmaktadır.