Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Dr. Segah Yeşilyurt *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Bireysel öğrenmeye destek olacak şekilde; gösteri, anlatım, problem çözme, soru cevap,grup çalışması, uygulama, döküm işletmelerinde gözlem yapma, araştırma vb. yöntem ve teknikler uygulanabilir.

Dersin İçeriği

1-Yabancı dilde mesleki konuları dinlemek, konuşmak, okumak ve yazmak 2- Yabancı dilde anons yapmak ve müşteri hizmetlerini yürütmek

Dersin Amacı

Bu derste öğrenciye, mesleğinin gerektirdiği mesleki terminolojiyi kullanarak yabancı dilde dinleme, okuma, yazma, konuĢma ve iletiĢim kurma yeterliklerinin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Temel mesleki iletişim kalıpları Temel mesleki iletişim kalıpları
2 Temel mesleki iletişim kalıpları Temel mesleki iletişim kalıpları
3 Temel mesleki iletişim kalıpları Temel mesleki iletişim kalıpları
4 Temel mesleki iletişim diyalogları Temel mesleki iletişim diyalogları
5 Temel mesleki iletişim diyalogları Temel mesleki iletişim diyalogları
6 Temel mesleki iletişim diyalogları Temel mesleki iletişim diyalogları
7 ARASINAV
8 Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim kalıpları Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim kalıpları
9 Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim kalıpları Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim kalıpları
10 Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim kalıpları Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim kalıpları
11 Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim diyalogları Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim diyalogları
12 Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim diyalogları Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim diyalogları
13 Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim diyalogları Çağrı Merkezlerinde mesleki iletişim diyalogları
14 GENEL TEKRAR
15 GENEL TEKRAR
16 FİNAL