Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Cemile Avcı Akan *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

1.Tüketici Davranışına İlişkin Temel Kavramlar 2.Tüketici Davranış Modelleri 3.Satın Alma Karar Süreci 4.Tüketici Bireysel ve Çevresel Faktörler 5.Kişilik ve Satın Alma Karar Süreci 6.Algının Tüketici ve Bilinçaltı Üzerindeki Etkisi 7.Kültür ve Tüketim 8.Yaşam Tarzı ve Sosyal Sınıf

Dersin İçeriği

Önerilen husus bulunmamaktadır.

Dersin Amacı

Tüketicilerin satın alma davranışındaki davranışlarını, satın alma siparişi davranışlarını ve satın alma davranışı sonrasındaki davranışlarını incelemek.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Tüketici Davranışına Giriş
2 Pazarlamanın Temelleri
3 Algı
4 Seçici Tespit
5 Bilinçaltı Algısı
6 Algı ve Pazarlama Uygulamaları
7 Öğrenme ve Bellek
8 ara sınav
9 Motivasyon
10 Değerler ve Kültür
11 Referans grupları
12 Pazarlama İletişimi ve İkna Yöntemleri
13 Pazarlama İletişimi ve İkna Yöntemleri
14 Davranış