Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Dr. Zuhal Yaşar *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ-PRF.DR.YAVUZ ODABAŞI

Dersin İçeriği

Müşteri ilişkilerini geliştirme ve müşteri hizmeti, müşterilerle iletişim, Müşteriyi kazanma ve tutma, Müşteri ilişkililerinin ölçülmesi, Örgütsel kültür ve değişim.

Dersin Amacı

Müşteri tutma ;kazanma ve müşteri ilişkilerini ölçme gibi müşteri ile ilgili kavramları öğretme

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Müşteri ilişkileri kavramı
2 Müşteri İlişkilerinin Önemi
3 Müşterilerle iletişim
4 Müşteri hizmetleri
5 Müşteri kazanma ve tutma
6 Müşteri şikayetleri
7 Kaybedilen müşterilerin kazanılması Kaybedilen müşterilerin kazanılması
8 Fokus grup görüşmeleri
9 ara sınav
10 Müşteri ilişkileri anketi
11 İşletmelerde müşteri odaklı kültürün oluşturulması
12 Müşteri odaklı değişim yöntemleri
13 Örnek ve uygulamalar
14 Örnek ve uygulamalar