| 1 | 
																Eğitim Felsefesinin Tanıtımı, Felsefe ve Eğitim İlişkisi | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 2 | 
																Felsefenin tarifi, mekanı, yöntemi. -Felsefenin Doğuşu (Doğa, Bilgi, İnsan ve Eğitim Düşüncelerinin Kuruluşu). -Yedi Özgür Sanat. -Felsefenin Temel Disiplinleri | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 3 | 
																Felsefede Bilgi ve Bilim İlişkisi -Eğitim Düşüncesinin kaynakları (felsefe, bilim, din, kültür, sanat) -Bilimde Doğa ve İnsan Ayrımının Eğitime Yansıması -Felsefenin Temel Disiplinleri --Eğitim Felsefesinde Temel Kavramlar: Amaç, Olan-Olması Gereken, Evrensel, Milli, Diyalog-Monolog, Bilgi Oluşumu | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 4 | 
																Modern Bilim Paradigması ve Felsefi Akımlar. -Modern Düşüncenin Kuruluşu ve Gelişmesi içinde Eğitim. -Modern Dönem İnsan ve Eğitim Düşüncesi. -Sosyoloji ve Psikolojinin Kuruluşu ve Davranışçı Yaklaşım -Toplum veya Birey Merkezli Eğitim | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 5 | 
																Modern Bilim ve Eğitim Paradigmasında Değişim Arayışları -Bilgi ve Değer Problemi -Sosyal Bilimlerde Yeni Arayışlar ve İnsan Merkezli Eğitim -21. yüzyıla doğru Eğitimi Etkileyen Yeni Gelişmeler (neoliberalizm, postmodernizm, yapılandırmacılık) -Eğitim Amaçlarında DeğişimModern Bilim ve Eğitim Paradigmasında Değişim Arayışları -Bilgi ve Değer Problemi -Sosyal Bilimlerde Yeni Arayışlar ve İnsan Merkezli Eğitim -21. yüzyıla doğru Eğitimi Etkileyen Yeni Gelişmeler (neoliberalizm, postmodernizm, yapılandırmacılık) -Eğitim Amaçlarında Değişim | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 6 | 
																Eğitimde Tanım Sorunu ve Eğitim Tanımlarını Anlamak -Pedagojiden Eğitim Felsefesine Kadim ve Modern Düşüncelerin Karşılaştırılması -Öğretimden Öğrenmeye -Eğitimde Devlet, Otorite, Sözleşme ve Yöntem | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 7 | 
																Sokrates ve Platon'da Eğitim Düşüncesi -Sokrates ve Platon'da İnsan Kavrayışı ve Eğitim Amacı | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 8 | 
																Antik Yunan Düşüncesi ve Etkileri -Aristoteles: Felsefesi ve Eğitim Düşüncesi | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 10 | 
																Pragmatizm ve eğitim | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 11 | 
																Varoluşçuluk ve Eğitim | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 12 | 
																Pragmatizm ve J. Dewey | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 13 | 
																Varoluşçuluk ve Eğitim | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 14 | 
																Türk İslam Düşüncesi 1 | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 15 | 
																Türk İslam Düşüncesi 2 | 
																 | 
																 | 
																
					
																 |