| 1 |
1. Tanışma ve ders içeriğinin paylaşılması
Erken Çocuklukta Özel Eğitim (EÇÖE) alanında temel kavramlar
|
|
|
|
| 2 |
2. EÇÖE'nin tarihsel gelişimi ve yasal düzenlemeler |
|
|
|
| 3 |
3. EÇÖE'nin kuramsal temelleri |
|
|
|
| 4 |
4. Erken çocuklukta gelişim ve gelişimi etkileyen faktörler |
|
|
|
| 5 |
5. EÇÖE'de hizmet verilen çocuklar |
|
|
|
| 6 |
5. EÇÖE'de hizmet verilen çocuklar |
|
|
|
| 7 |
5. EÇÖE'de hizmet verilen çocuklar (az rastlanan yetersizlikler) |
|
|
|
| 8 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 9 |
9. EÇÖE’de Değerlendirme ve Öğretim Yöntemleri |
|
|
|
| 10 |
10. EÇÖE’de hizmet sunma modelleri |
|
|
|
| 11 |
11. EÇÖE’de Aile Katılımı ve İşbirliği |
|
|
|
| 12 |
12. Erken Çocuklukta Kaynaştırma
|
|
|
|
| 13 |
12. Erken Çocuklukta Kaynaştırma |
|
|
|
| 14 |
14. Bireyselleştirilmiş Eğitim Planlarının Hazırlanması (Yapay Zekâ Tarafından Üretilen Örnek Çocuk Profilleriyle Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı (BEP) Hazırlama) |
|
|
|
| 15 |
15. Uyarlama Örnekleri
Türkiyede’ki EÇÖE Uygulamaları ve Sonuçları (KAEEP, PORTAGE, AÇEV)
|
|
|
|