1 |
Tanışma, dersin işlenişi, kaynaklar ve görevlerin tanıtımı Özel yeteneğin tanımı- zeka ve yetenek kavramları |
|
|
|
2 |
Matematikte özel yetenekli öğrenciler ve yaratıcılık |
|
|
|
3 |
Özel yetenekli öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programları (BEP) |
|
|
|
4 |
Üstün yetenekli öğrencilerinin diğer öğrencilerle olan sosyal ilişkileri ve öğretim durumları; üstün yetenekli öğrencilere yönelik eğitim modelleri. |
|
|
|
5 |
Üstün yetenekli öğrencilerin eğitimine ilişkin yöntem ve teknikler; matematikte üstün yeteneğe sahip öğrencilerin farklılaştırma/zenginleştirme/hızlandırma kapsamında desteklenmesi. |
|
|
|
6 |
Matematikte üstün yeteneğin tanımı, matematikte üstün yeteneğe sahip öğrencilerin özellikleri. |
|
|
|
7 |
Üstün yetenekli öğrencilerin eğitimine ilişkin yöntem ve teknikler; matematikte üstün yeteneğe sahip öğrencilerin farklılaştırma/zenginleştirme/hızlandırma kapsamında desteklenmesi; ailelerin rolü ve önemi. |
|
|
|
8 |
Matematikte üstün yetenekli öğrencilere yönelik uygulamaların incelenmesi ve değerlendirilmesi |
|
|
|
9 |
Arasınav |
|
|
|
10 |
Matematikte üstün yetenekli öğrencilerin eğitimi, karma sınıf ortamlarında fark edilmeleri ve ihtiyaçları. |
|
|
|
11 |
Matematikte üstün yetenekli öğrencilerin eğitimi, karma sınıf ortamlarında fark edilmeleri, ihtiyaçları, sınıf içi kullanılabilecek etkinlikler ve yöntemler. |
|
|
|
12 |
Matematikte üstün yetenekli öğrencilerin eğitimi, karma sınıf ortamlarında fark edilmeleri ve ihtiyaçları. |
|
|
|
13 |
Matematikte üstün yetenekli öğrencilerin eğitimi, karma sınıf ortamlarında fark edilmeleri ve ihtiyaçları |
|
|
|
14 |
Matematikte üstün yetenekli öğrencilere yönelik etkinlikler tasarlanması ve uygulanması. |
|
|
|
15 |
Matematikte üstün yetenekli öğrencilere yönelik etkinlikler tasarlanması ve uygulanması. |
|
|
|
16 |
Matematikte üstün yetenekli öğrencilere yönelik etkinlikler tasarlanması ve uygulanması. |
|
|
|