| 1 |
Dersin tanıtımı/ Akıl yürütme ile ilgili temel kavramlar |
|
|
|
| 2 |
Çıkarım yapma, doğruluğunu ve geçerliğini savunma |
|
|
|
| 3 |
Mantıklı genellemelerde ve çıkarımlarda bulunma. |
|
|
|
| 4 |
Okul matematiğinde akıl yürütme |
|
|
|
| 5 |
Akıl yürütmede kullanılan stratejiler. |
|
|
|
| 6 |
Farklı düşünme süreçleri içerisinde genellemelerde bulunma/matematiksel düşünme ve ispat yöntemleri |
|
|
|
| 7 |
Matematiksel örüntü ve ilişkileri kullanarak bir matematiksel durumu veya problemi analiz etme |
|
|
|
| 8 |
Bir matematiksel durumu analiz ederken matematiksel örüntü ve ilişkileri açıklama ve kullanma |
|
|
|
| 9 |
Arasınav |
|
|
|
| 10 |
Yuvarlama yaparak işlem ve ölçümler hakkında tahminlerde bulunma |
|
|
|
| 11 |
İlk ve son basamakları kullanarak işlem ve ölçümler hakkında tahminlerde bulunma |
|
|
|
| 12 |
Mantıksal akıl yürütme stratejilerini kullanarak işlem ve ölçümlerin sonucuna dair tahminlere bulunma |
|
|
|
| 13 |
Kendi stratejilerini kullanarak işlem ve ölçümler hakkında tahminlerde bulunma |
|
|
|
| 14 |
Belirli bir referans noktasını kullanarak ölçmeye ilişkin tahminlerde bulunma |
|
|
|
| 15 |
Farklı öğrenme alanlarında matematiksel problemlerin çözümlerinde akıl yürütme stratejilerini kullanarak analiz yapma, kanıt gösterme ve doğrulama |
|
|
|
| 16 |
Genel değerlendirme |
|
|
|