1 |
Tanışma ve ders hakkında bilgi verilmesiDers içeriğinin ve kaynakların tanıtımı; Değerlendirme nedir? Gelişime uygun uygulamalar ve değerlendirme |
|
|
|
2 |
Erken Çocukluk Döneminde Değerlendirme Öğrenme olarak değerlendirme-- dönüt verme ve soru sorma |
|
|
|
3 |
GözlemÖğrenme olarak değerlendirme-- öz-değerlendirme ve akran değerlendirmesi |
|
|
|
4 |
Görüşme, Geri bildirim Biçimlendirici değerlendirme |
|
|
|
5 |
Portfolyo Değerlendirmesi Oyun ve değerlendirme; Oyunda öğretmenin gözlem ve değerlendirme rolü |
|
|
|
6 |
Pedagojik Dokümentasyon, Oyun Temelli Değerlendirme Günlük plan ve değerlendirme |
|
|
|
7 |
Biçimlendirici & Özetleyici Değerlendirme, Kazanım Odaklı Değerlendirme MEB Programında değerlendirme |
|
|
|
8 |
Sınıf İçi Öğrenmelerin Farklı Yöntemler ile Değerlendirilmesi Pedagojik Dokümantasyon-Etkileşim & Yansıtım |
|
|
|
9 |
Ara sınavAra sınav |
|
|
|
10 |
Çeşitli Öğrenme Yaklaşımlarında Değerlendirme Davetli bir öğretmenin sınıf içi öğrenmelerin değerlendirilmesi ile ilgili deneyimlerini paylaşması |
|
|
|
11 |
MEB (2024) Okul Öncesi Eğitim Programında Değerlendirme |
Günlük plan için değerlendirme hazırlama |
|
|
12 |
Etkinlik Değerlendirme Örnekleri |
Günlük plan için değerlendirme |
|
|
13 |
Etkinlik Değerlendirme Örnekleri |
Günlük plan için değerlendirme |
|
|
14 |
Etkinlik Değerlendirme Örnekleri |
Günlük plan için değerlendirme |
|
|
15 |
Etkinlik Değerlendirme Örnekleri Final sınavı |
|
|
|
16 |
Dersin genel değerlendirmesi |
|
|
|