1 |
Ders hakkında bilgilendirme; Erken çocukluk döneminde çocuğu tanıma ve değerlendirmenin önemi |
|
|
|
2 |
Değerlendirmede yasal, etik ve profesyonel sorumluluklar; Neyi, niçin, ne zaman değerlendiriyoruz? |
|
|
|
3 |
Değerlendirmenin Amaçları; Bilgileri Toplamak; Bilgilerin Kaydedilmesi |
|
|
|
4 |
Gözlem ile değerlendirme; Gözlem türleri |
|
|
|
5 |
Özsaygı ve duygusal yeterliğin değerlendirilmesi |
|
|
|
6 |
Sosyal yeterlik ve psikomotor gelişimin değerlendirilmesi |
|
|
|
7 |
Bilişsel gelişim ve dil gelişiminin değerlendirilmesi |
|
|
|
8 |
Erken okuryazarlık ve dramatik oyun becerilerinin değerlendirilmesi |
|
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
Sanat, müzik ve dans becerilerinin değerlendirilmesi |
|
|
|
11 |
Alternatif değerlendirme (portfolyo, programa dayalı, oyun temelli, işlevsel değerlendirme, alternatif değerlendirmenin programa kaynaştırılması) |
|
|
|
12 |
Standart testler |
|
|
|
13 |
Değerlendirmeyi organize etmek; Bilgileri derleme, özetleme ve yorumlama; Değerlendirme bilgilerini kullanma |
|
|
|
14 |
Değerlendirme süreç ve sonuçlarının paylaşımı |
|
|
|
15 |
Final sınavı |
|
|
|