1 |
Dersin içeriğini tanıtma ve sosyal bilgiler ile ilgili temel kavramların ve program yapısı |
|
|
|
2 |
Eğitsel drama teriminin tanımı ve anlamı ile benzer terimlerden (Psiko drama, Yaratıcı drama, Drama-Oyun, Drama) farkı |
|
|
|
3 |
Çocuklarla drama uygulamalarının tarihçesi, eğitsel dramanın yapısı ve uygulanma aşamaları. |
|
|
|
4 |
Eğitici dramanın yaş grupları ve uygulama alanlarına göre sınıflandırılması, eğitsel drama ortamı ve öğretmen nitelikleri ve eğitsel drama da özel teknikler, gözden geçirilir |
|
|
|
5 |
Dramada planlama (ısınma, canlandırma, değerlendirme, tartışma). Dramanın okul öncesi eğitim programındaki yeri. |
|
|
|
6 |
Dramada tartışma, değerlendirme ve drama uygulamaları sırasında göz önüne alınması gereken koşullar. |
|
|
|
7 |
Sosyal bilgiler öğretiminde örnek eğitsel drama uygulamaları tanıtma |
|
|
|
8 |
Sosyal bilgiler öğretiminde örnek eğitsel drama uygulamalarını sınıf ortamında uygulama |
|
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
11 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
12 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
13 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
14 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
15 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
16 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|