| 1 |
Sosyal Bilgiler dersinin Milli Eğitim Temel Yasası’ndaki yeri. Öğrenme kuramlarına genel bir bakış. |
|
|
|
| 2 |
Ortaokul Sosyal Bilgiler Programı Hakkında Temel Bilgiler |
|
|
|
| 3 |
Ortaokul Sosyal Bilgiler Programı Hakkında Temel Bilgiler |
|
|
|
| 4 |
Program geliştirme (İçeriğin seçimi ve düzenlenmesi) |
|
|
|
| 5 |
Program geliştirme (İçeriğin seçimi ve düzenlenmesi) |
|
|
|
| 6 |
Program geliştirme (İçeriğin seçimi ve düzenlenmesi) |
|
|
|
| 7 |
Bilgiyi işleme kuramı ve Sosyal Bilgiler dersinde kullanımı |
|
|
|
| 8 |
Bilgiyi işleme kuramı ve Sosyal Bilgiler dersinde kullanımı |
|
|
|
| 10 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
| 11 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
| 12 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
| 13 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
| 14 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
| 15 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|