1 |
Sosyal Bilgiler dersinin Milli Eğitim Temel Yasası’ndaki yeri. Öğrenme kuramlarına genel bir bakış. |
|
|
|
2 |
Ortaokul Sosyal Bilgiler Programı Hakkında Temel Bilgiler |
|
|
|
3 |
Ortaokul Sosyal Bilgiler Programı Hakkında Temel Bilgiler |
|
|
|
4 |
Program geliştirme (İçeriğin seçimi ve düzenlenmesi) |
|
|
|
5 |
Program geliştirme (İçeriğin seçimi ve düzenlenmesi) |
|
|
|
6 |
Program geliştirme (İçeriğin seçimi ve düzenlenmesi) |
|
|
|
7 |
Bilgiyi işleme kuramı ve Sosyal Bilgiler dersinde kullanımı |
|
|
|
8 |
Bilgiyi işleme kuramı ve Sosyal Bilgiler dersinde kullanımı |
|
|
|
10 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
11 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
12 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
13 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
14 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|
15 |
|
Örnek ders uygulaması yoluyla farklı öğretim ve değerlendirme yöntemlerinin değişik araç-gereç ve materyallerin derste kullanılması ve etkinliklerinin tartışılması |
|
|