| 1 |
Temel Kavramlar: Ahlak, değer ve karakter |
|
|
|
| 2 |
Değerlerin kaynakları |
|
|
|
| 3 |
Değerlerin sınıflandırılması |
|
|
|
| 4 |
Değerler eğitiminin amaç ve kapsamı |
|
|
|
| 5 |
Değer eğitiminde okul, aile ve çevrenin önemi |
|
|
|
| 6 |
Değerler eğitimi yaklaşımları |
|
|
|
| 7 |
Değerler eğitimi yaklaşımları |
|
|
|
| 8 |
Örnekler üzerinden değerler eğitimi yaklaşımları |
|
|
|
| 9 |
Ara sınav |
|
|
|
| 10 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
| 11 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
| 12 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
| 13 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
| 14 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
| 15 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
| 16 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|