1 |
beden duruşunu sağlama, sağ ve sol el rahatlığını öğrenme |
|
|
|
2 |
sözlü ve sözsüz iletişim kavramlarını öğrenme |
|
|
|
3 |
sağ el 2/4 vuruş sol el koordinasyonu sağlama |
|
|
|
4 |
3/4 vuruş sol el nüans çalışmaları, kafa ve omuz hareketleri |
|
|
|
5 |
4/4 vuruş, sol el nüans çalışmaları küçük iki sesli eser yönetme |
|
|
|
6 |
3/8, 6/8 vuruşlar, 3,4 sesli eser yönetimi ve dinamikler |
|
|
|
7 |
müzikalite kavramları, koro müziği edebiyatı |
|
|
|
8 |
müzikal dinamikleri uygulama, ses ve ifade çalışmaları |
|
|
|
9 |
motivasyon ve duygu ifadeyi müzikal olarak aktarma çalışmaları |
|
|
|
10 |
eser yönetimi, istiklal marşı yönetimi |
|
|
|
11 |
koro müziği repertuarı çalışmaları ve inleme |
|
|
|
12 |
vuruşların tekrarı, dönem içi çalışılan eserlerin uygulanması |
|
|
|
13 |
dönem çalışılan eserlerin uygulanması, müzikal dinamikler kapsamında uygulanması, iletişimsel ve eğitimsel yaklaşımlar üzerine tartışma |
|
|
|
14 |
dönem çalışılan eserlerin uygulanması, müzikal dinamikler kapsamında uygulanması, iletişimsel ve eğitimsel yaklaşımlar üzerine tartışma |
|
|
|
15 |
dönem çalışılan eserlerin uygulanması, müzikal dinamikler kapsamında uygulanması, iletişimsel ve eğitimsel yaklaşımlar üzerine tartışma |
|
|
|