| 1 |
Müzik, eğitim, müzik eğitimi temel tanımlar ve kavramlar. |
|
|
|
| 2 |
Müzik eğitimi türleri ve bu türler arasındaki ilişkiler. |
|
|
|
| 3 |
Mesleki müzik eğitimi kurumlarımız ve özellikleri. |
|
|
|
| 4 |
Müziksel davranış ve müzik yeteneği. |
|
|
|
| 5 |
Çoklu Zeka Kuramı ve Müzik Zekası |
|
|
|
| 6 |
İlköğretim müzik programı ve özellikleri. |
|
|
|
| 7 |
Soru sorma stratejileri. |
|
|
|
| 8 |
Bilgiyi işleme kuramından müzik eğitiminde yararlanma yolları. |
|
|
|
| 9 |
Kodaly Yöntemi. |
|
|
|
| 10 |
Ara sınav. |
|
|
|
| 11 |
Orff Yöntemi. |
|
|
|
| 12 |
Suzuki Metodu. |
|
|
|
| 13 |
Dalcroze Metodu. |
|
|
|
| 14 |
Müzikte yaratıcılık. |
|
|
|